מתן הרשאות ללקוח

אפשרות נוספת שיש לכם לאחר הענקת הגישה ללקוח היא לקבוע למה בדיוק הלקוח מקבל גישה ואילו אפשרויות יהיו זמינות לו במערכת הניהול. מגדירים זאת תחת "הרשאות"

הרשאות ללקוחות

שם תוכלו לפתוח ולסגור את ההרשאות הפתוחות ללקוח. אם לדוגמה אתם רוצים שהלקוח יוכל לעדכן תכנים באתר אך לא מעוניינים שתהיה לו גישה לביצוע שינויים בעיצוב - עליכם לפתוח לו בהרשאות את האפשרות "תוכן" שתסומן בירוק, ולסגור את האפשרות "עיצוב". אם אתם לא מנהלים את האתר עבור הלקוח מומלץ להימנע מסגירת ההרשאות שכן אם תסגרו לו הרשאות חשובות יהיו פעולות רבות בחשבון שהוא לא יוכל לבצע בעצמו.

שימו לב - לאחר הענקת הגישה ללקוח תוכלו להחליט מי יקבל את הודעות המערכת (חשבוניות, הודעות בנושא המנוי וכו'). תחת "הודעות מערכת ישלחו לכתובת" תוכלו לבחור האם ההודעות ישלחו למייל שלכם או לכתובת המייל של הלקוח.