מעקב המרות באמצעות Facebook pixel

הפיקסל הוא חתיכת קוד שמקבלים מפייסבוק ולאחר שמטמיעים אותה באתר זה מאפשר לפייסבוק לדעת מי הם הגולשים שביקרו באתר שלכם, באיזה דפים התעניינו ואיזה פעולות בדיוק הם ביצעו. למדו עוד על הפיקסל של פייסבוק

לאחר יצירת הפיקסל בחשבון שלכם בפייסבוק יש להטמיע אותו באתר באופן הבא:

היכנסו לתפריט הגדרות > רשתות חברתיות > פייסבוק ותחת "פיקסל של פייסבוק" לחצו על "לחצו לעריכה" והדביקו את שורות הקוד בשדה שנפתח.

הוספת פיקסל של פייסבוק

חשוב לשים לב שאתם מדביקים את הקוד במלואו בדיוק כפי שנמסר לכם מפייסבוק.


מעקב המרות אוטומטי באמצעות הפיקסל

לאחר הטמעת הפיקסל באתר פייסבוק יוכלו לדעת איזה המרות (פעולות רצויות) קרו באתר, ללא צורך בהגדרות נוספות כלשהן מצידכם.

ההמרות הנספרות אוטומטית בפיקסל:

PageView - צפייה בדף כלשהו באתר.

Lead - התקבל ליד (לקוח פוטנציאלי השאיר פרטים באתר). המרה זו מופעלת לאחר שמילאו פרטים בטופס כלשהו באתר (הכוונה לטפסים שנוצרו במערכת ניהול האתר ולא לטפסים המוטמעים באתר ממערכות אחרות).

Search - בוצע חיפוש בתיבת החיפוש באתר.

AddToCart - גולש הוסיף מוצר לעגלת הקניות.

InitiateCheckout - גולש הגיע לדף סיום ההזמנה, הצ'קאאוט באתר (מסך השארת הפרטים ובחירת אמצעי התשלום).

Purchase - הזמנה הושלמה בחנות (כלומר גולש הגיע לדף אישור ההזמנה לאחר תשלום באשראי או הזמנה טלפונית).

מרגע שתילת קוד הפיקסל באתר ייספרו כל ההמרות המצויינות לעיל בצורה אוטומטית ואין צורך להגדירן בהגדרות החנות או בטפסים בדפים מסוג יצירת קשר באתר.