במסך זה תוכלו לצפות ולנהל את כל הפניות שהגיעו מהגולשים ומלקוחות באמצעות הטפסים באתר.

לחיצה על הפנייה תפתח עבורכם תפריט בו תוכלו לראות את ההודעה שקיבלתם, לשלוח אי-מייל אל הנמען, להדפיס או למחוק את ההודעה ולערוך את פרטי הקשר של הפונה ולעדכן את סטטוס הטיפול בפנייה.



ניתן להוסיף את פרטי הלקוח אל רשימות אנשי הקשר שלכם על מנת לשלוח דיוורים באמצעות  כפתור ההוספה הירוק ולייצא את כל פרטי הפניות שקיבלתם לקובץ אקסל באמצעות הכפתור "ייצוא לאקסל".




לחיצה וסימון של איש קשר (אחד או יותר) תאפשר לכם להוסיף את פרטי הפונה לאנשי הקשר או למחוק את תיעוד הפנייה.