איך מעניקים גישת ניהול ללקוח?

לאחר שסיימתם לבנות את האתר עבור הלקוח, באפשרותכם להעניק לו גישת ניהול לאתר אם הוא צריך לעדכן בו תכנים, או להעביר את החשבון אליו באופן בלעדי אם סיימתם את העבודה ואתם לא מנהלים עבורו את האתר.

נכנסים לניהול אתרים > אתרים בניהולי ועבור האתר הרצוי לוחצים על "הענקת גישה ללקוח"

הענקת גישה ללקוח

במסך הבא יש להגדיר למי מיועד האתר. אם מדובר בלקוח קיים שלכם שכבר יש לו אתר בחשבון שלכם תוכלו לבחור אותו מרשימת הלקוחות תחת "אתר ללקוח קיים". אם מדובר בלקוח חדש יש למלא את פרטיו תחת "אתר ללקוח חדש".

העברת אתר ללקוח

כתבו את שם הלקוח, כתובת האימייל שתשמש אותו בעת הכניסה למערכת, בחרו סיסמה (במידת הצורך הלקוח יוכל להחליפה בהמשך) וטלפון ולחצו על הכפתור "העבר אתר". מיד עם הענקת הגישה יישלח מייל אליכם ואל המייל שהגדרתם ללקוח, המודיע שהגישה הוענקה בהצלחה וכולל את פרטי ההתחברות שהגדרתם ללקוח.

אם סיימתם את העבודה על האתר והוא עובר לניהולו הבלעדי של הלקוח תוכלו לבחור באפשרות "ניתוק אתר מניהולי" ולהעביר את האתר לניהולו הבלעדי של הלקוח (אחרי שיצרתם לו חשבון כמוסבר לעיל).