לאחר שנצרף את החשבון שלכם לתכנית השותפים תוכלו לראות שהתווסף בחשבון שלכם בסרגל העליון אזור - 'ניהול אתרים'

אזור ניהול אתרים

באזור החדש שהתווסף, תוכלו לראות את כל האתרים שבחשבון שלכם, לפתוח אתרים חדשים, להעניק גישת ניהול ללקוחות שלכם ועוד.

איך פותחים חשבון חדש?

נכנסים לתפריט ניהול אתרים > אתרים בניהולי ולוחצים על "פתיחת אתר חדש"

ניהול אתרים - פתיחת אתר חדש

במסך הבא יש לבחור האם האתר החדש שאתם מעוניינים לפתוח מיועד ללקוח חדש או קיים:

למי מיועד האתר החדשתחת "אתר ללקוח חדש" כתבו את שם הלקוח, כתובת האימייל שתשמש אותו בעת הכניסה למערכת, בחרו סיסמה (במידת הצורך הלקוח יוכל להחליפה בהמשך) וטלפון ולחצו על הכפתור "צור אתר חדש".

אם אתם לא מעוניינים לתת ללקוח גישה למערכת בשלב זה או שאין לכם את הפרטים הנחוצים לצורך פתיחת החשבון אתם יכולים לבחור תחת "אתר ללקוח קיים" בחשבון הפרטי שלכם ורק בשלב מאוחר יותר לפתוח ללקוח חשבון נפרד (כמוסבר בהמשך).