איך לגרום למנועי חיפוש לאהוב את האתר שלכם

הנה כמה עצות מאיתנו שכדאי לכם ליישם אם אתם רוצים שהאתר יקודם טוב בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים:

מצאו את מילות המפתח שלכם

לפני שאתם מנסחים את תכני האתר חשבו "איך אנשים מחפשים בגוגל את השירות שאני מציע?" או "עבור אילו חיפושים אני רוצה שהאתר שלי יעלה בגוגל?"

רשמו לעצמכם בצד את רשימת המונחים שגיבשתם (4-5 מונחים). זוהי "רשימת מילות המפתח" שלכם.

טיפ: כדאי למקד ככל שניתן את המילים ברשימה שלכם. למשל, אם אתה ליצן - אל תבחר במילה "ליצן" כמילת מפתח, אלא "ליצן באיזור הצפון" או "ליצן רפואי באיזור הצפון".

מיקוד במילים מביא תנועת ביקורים איכותית יותר לאתר.

1. כתבו תוכן מקורי מבוסס מילות מפתח

היעזרו ברשימת מילות המפתח שלכם בזמן ניסוח הטקסטים לאתר.

ככל שתשלבו את המילים במקומות ׳אסטרטגיים׳ יותר באתר כך זה ישפיע יותר על הקידום.

המקומות החשובים ביותר לשילוב המילים הם: כותרת האתר, אזור הפוטר, כותרות הדפים בתפריט הראשי, כותרות באופן כללי ובתיאורי תמונות.

כדי שגוגל יבין שכדאי להציג את האתר שלכם כשמחפשים "מכון שיזוף בנתניה" - עליכם לכתוב באתר במקום בולט את המילים "מכון שיזוף בנתניה".

אל תעתיקו תוכן מאתרים אחרים. גם לא מויקיפדיה. גוגל מזהה תכנים מועתקים ולא יאהבו לקדם את האתר.

אם חשוב לכם להופיע גבוה בגוגל - חובה לנסח תכנים מקוריים לכל דפי האתר.

2. מאפייני קידום אתרים (מטה-דטה)

תחת 'הגדרות דף' של כל דף ופריט באתר יש כפתור שנקרא 'קידום ושיתוף'. שם יש שדות שמאפשרים לכם לשלוט על מאפיינים שמתארים את האתר למנועי החיפוש.

למדו עוד על מאפייני קידום אתרים - meta-data

3. קישור האתר לפרופילים חברתיים

גוגל מייחסים חשיבות רבה ל"אמיתיות" של בעלי האתרים. קישור האתר שלכם לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, יעזור להבהיר לגוגל שאתם רציניים.

חשוב ומומלץ לקשר את האתר שלכם לפרופיל עסקי (או אישי) בגוגל-פלוס.

4. חברו את האתר ל-Google Search Console של גוגל

הרשמו ל-Google Search Console של גוגל העלו שם את מפת האתר של האתר שלכם, ועקבו אחרי ההמלצות שלהם לשיפור הקידום של האתר.

לכניסה ל-Google Search Console, לחצו כאן