שתילת קוד רימרקטינג באתר

מה זה רימרקטינג (Remarketing)?

'שיווק מחדש' - שיטת שיווק באינטרנט שמאפשרת לחזק את הרושם של הגולש לגבי האתר והמותג שלכם. רימרקטינג עוסק בהצגת פרסומות (פוסטים, באנרים וכו') ברחבי הרשת למי שכבר ביקר בעבר באתר או התעניין בצורה כלשהי במותג שלכם.

בטח שמתם לב שלפעמים הפרסומות שאתם רואים באינטרנט לא זהות לפרסומות שחברים שלכם רואים, ויותר מזה - הן ממוקדות בצורה מדויקת ומציגות מוצר ששקלתם לרכוש לפני כמה ימים, או מציעים 'במקרה' שירות בתחום שביצעתם לגביו חיפוש בגוגל.

זה כמובן לא מקרי, אלא רימרקטינג בפעולה.

השיטה יכולה להיות אפקטיבית מאוד ולהחזיר לאתר שלכם לביקור נוסף גולשים שנכנסו לאתר אך לא השלימו פעולות כמו רכישה או הרשמה.

קראו עוד על שיווק מחדש בפייסבוק

איך זה עובד?

דפדפני אינטרנט עושים שימוש ב'עוגיות' - cookies - על מנת לקבל פרטים על תנועת הגולש. השימוש ב-cookies עוזר לדפדפן לזכור עבורנו סיסמאות ואלמנטים נוספים לטובת חווית גלישה חלקה ויעילה, וכן - אפשר גם להיעזר בהן לטובת מיקוד מודעות פרסום.

ע"י חתיכת קוד קטנה ששותלים בקוד האתר, הביקור של הגולש באתר שלכם יירשם בזכרון ה-cookies של הדפדפן שלו והוא יתחיל להציג לאותו גולש את מודעות הרימרקטינג שלכם.

איך מטמיעים קוד רימרקטינג באתר שלי?

לאחר שבניתם קמפיין רימרקטינג בפלטפורמה שבחרתם (גוגל adwords, פייסבוק וכדומה) עליכם להעתיק את קוד הרימרקטינג שקיבלתם אל ממשק הניהול שלנו.

רימרקטינג של פייסבוק

הרימרקטינג בפייסבוק מתבצע באמצעות הפיקסל של פייסבוק אותו יש להטמיע באתר.

היכנסו לתפריט הגדרות > רשתות חברתיות > פייסבוק ותחת "פיקסל של פייסבוק" לחצו על "לחצו לעריכה" והדביקו את שורות הקוד בשדה שנפתח.

הוספת פיקסל של פייסבוק

לאחר שתילת הפיקסל של פייסבוק באתר - יתבצע מעקב ההמרות באמצעות הפיקסל בצורה אוטומטית. למדו עוד

רימרקטינג של גוגל

שיווק מחדש בקמפיינים של Google Adwords מתבצע או באמצעות רשימות שיווק מחדש שהוגדרו בחשבון הסטטיסטיקות שלכם (Google Analytics) או באמצעות קוד שיווק מחדש שמוטמע באתר.

אם אתם משתמשים בקוד שסופק על ידי גוגל לשם ביצוע רימרקטינג:

היכנסו לתפריט הגדרות > שתילת קוד חיצוני והדביקו את שורות הקוד בשתילת קוד חיצוני - אזור body ושמרו שינויים.

שתילת קוד חיצוני באזור ה-body